Yanıyor acıyor diye çişini ayakta yapıyor ve uzun süre tutuyordu doktora gıttık ıdrar vermedi ıdrar yolu enfeksıyon vardır dıye antıbıyotık yazdı geçmedi tekrar yazdım hametan ve dermotyosyd karıştırıp bırkac gündür sürüyoruz ama bu gece esımle baktık ko bır kenarda yapısıklık var küçük bir kısım başına gelen var mı