alpcnr Bebeğim 7,5 aylık ilk defa kan tahlili verdik Hgb 9,4 çıktı alt sınırın altında bu şekilde olup sonrasında düzelen var mı? Sidefer de kullanıyoruz
hsenamt alpcnr Bizim de 9 aylik tahlilde hgb 11.73 cikti. Ne anlama geliyor bu ben anlamadim tam. Hgb, demir mi demek? Eksik cikmasi demir eksikligi var anlamina mi geliyor. Microfer damla kullaniyordum dr baska damla yazdi
D_deniz alpcnr hamile iken nasıldı demir tahlilleriniz. Demir ilacı kullandınız mı. Bebekler hamileliğin ilk 6ayindaki demiri taşır
alpcnr Mutlululuk doktorumuz demir damlasını sabah akşam olmak üzere kilosunun 2 katına çıkardı 1 yaşına kadar böyle kullansın dedi. 1 yaşında tekrar tahlil yapılacak duruma göre karar verilecek. Damlayı bıraktırabilir ya da devam ettirebiliriz.
alpcnr meteninannessi sizinde baya düşük çıkmış. Demir damlasını ihmal etmeyin. Bir de damlayı vermeden önce ve sonra 1 saat boşluk bırakıyorum süt yoğurt ürünleri vermiyorum. Süt ürünleri demir emilimini engelliyormuş doktor ona dikkat et dedi. Mesela sabah 7 de anne sütü veriyorum 9 gibi uyanıyor hemen sidefer damlasını veriyorum 10 gibi kahvaltı yaptırıyorum.
hsenamt beklenenim işte 9 aylık kontrolde doktora gittik, demir eksik dedi ocean microfer kullanıyordum. dr ferrum damla yazdı bunu kullan dedi
alpcnr elizliyos yok öyle birsey demedi çok şükür şimdilik demir ilacını 2 katı damlaya çıkardık 1 yaşında tekrar tahlil vereceğiz ama ek gıdaya sonradan geçtik belki ondan da düşüktü şuan düzelmiştir
alpcnr D_deniz benim demir seviyem hamileyken de sonrasında da yüksekti Hgb seviyemde aşırı yüksek o yüzden hamilelikte demir ilacını sonradan kullanmaya başlamıştım
nursis Merhabalar benim oğlumun değeri 43 günlükken 3,2 çıktı kan takviyesi yapıldı. Neden düştüğü araştırılıyor ama hala sebebi bilinmiyor. Korkunç bir his çocuğunuzda en ufak bir sarılık solgunluk görürseniz mutlaka kan testi verin