merve034 bence biraz erken, ben de kendimi iyi hissettiğim zaman fazlaca hareket ediyordum ancak akşam yatarken dikiş yerlerim acıyordu ve zarar vermiş miyimdir diye korku yaşıyordum. Lohusalığınız bitene kadar imkanınız varsa hiç iş yapmayın yapmanız gerekiyorsa da eğilmeyeceğiniz şeyler olması daha iyi olur sonuçta görünen dikişler dışında iç dikişlerimiz de var, çok geçmiş olsun 🤍