Bebeğimin gündüz uykuları yok denicek kadar az Max 30 dk uyuyor uyanınca tekrar uyutmaya çalışıyorum ama maalesef uyumuyor oyuncaklarıyla da çok oynamıyor genelde kucakta gezsin istiyor ya da ben yanında oturayım o şekilde oynasın istiyor gece uykusuna geçiş içinde rutin oluşturdum 7 buçukta duş aldırıp yağ ile masaj yapıyorum emzirip uyutuyorum yarım saat sonra yine kalkıyor gidiyorum yanına sallıyorum direniyor uykuya bir saat sürüyor tekrar yatırıyorum yine kalkıyor gece boyu da aynı şekilde dört bes kez kalkıyor emzirip yaptırdığım da oluyor, saatlerce salladığımda yani artık çok yorulmuş haldeyim bana fikir verin ne yapabilirim