Oğlum 27 aylık oldu. Artık yavaş yavaş bağımsızlaşma başladı.. yaşı gereği normal tabi ama ay benim bi zoruma gidiyo anlatamam😂 anne sen gelme, dayımla top oynicam, babamla uyucam dedikçe üzülüyorum😁 bebeklikteki o ayrılık kaygısı dönemleri zordu evet ama hep benim kucağıma gelmek istediğinde, bensiz kimsenin yanında durmadığında beni bırakmamak için boynuma sımsıkı sarıldığında bi hoşuma gidiyodu içimin yağları eriyodu resmen😁 şimdi oğlunu paylaşamayan hülya soykan gibi kala kaldım böyle. Hani oğlan çocukları anneye düşkün olurdu? 😁