Maalesef oğlum çok düştü ve hala düşüyor. Biraz haraketli bir çocuk. Bir kere düştü üst üste kusması oldu hastanede 24 saat gözetim altında kaldık birşey çıkmadı çok şükür. Doktor kusma şeklini cok sorguladı. Oğlum hafif öğürmüştü onun bile çok önemli olduğunu söylemişti. Anlık fışkırır tarzda kusma ciddi bir sorun demişti. Göz kayması dengesizlik kusma her hangi bir yerinde morarma yoksa korkmayın zaten doktorda görmüş. Şuan oğlum 23 aylık alnının şişligi yeni iniyor.