Ben tül perde istiyorum çünkü benim mutfak gündüz bile çok karanlık maalesef balkonda mutfakta salondan da balkona giriliyor kullanışsız uzun dar bir balkon ve yan binayla 2 metre falan aramız.plise olsa rahat olur ama daha karanlık olacak
Tül perde olsun hem aydınlık olur biraz hemde makineye atarım yıkanır diye düşünüyorum napsam eşim israrla plise diyor
Biraz karışık anlatmış olabilirim uykusuzum