aslymom ay bizde aynı durumdayız uzun kollu imce zıbın alt pijama ve çorap üstünü neredeyse hiç örtmüyorum östersemde ince müslim örtüyle örtüyorum yatak odası ısısı da 23-24 en fazla ama kafası aşırı terliyor sürekli kontrol etmek zorunda kalıyorum terini siliyorum doktora da söyledim ama o kadar ilgisizler ki cevap bile vermedi buna ne yapacağımı şaşırdım artık