Merhaba Güzel Anneler. Benim bir kızım var. 14 şubatta yaşına girecek. Şükürler olsun hep emdi. Ama tek sıkıntımız sadece emerek uyuyor. Emzik vermeyi denedim, ne emzikler denedim almadı. Sallayarak uyutmayı denedim, olmuyor. Ben sallıyorsam uyumuyor, emmek istiyor. Ama başkası sallarsa uyuyor. Diş çıkarırken hiç iştahı olmuyor sadece emmek istiyor. Emebildiği kadar emsin diye düşünüyordum ama bazı sağlık sorunlarından dolayı ilaç tedavisine başlamak zorunda kaldım. Doktorum emeceği kadar emmiş, yaşına girecek artık. Sağlığın için bu ilaçları alman gerekiyor. Yavaş yavaş emzirme dönemi bitir ve ilacına başla dedi. Ben kızımı önce emmeden uyutmalıyım. Bu alışkanlığı kazandırıp sonrasında memeden kesmeliyim. Uyku düzeni oluşturan anneler, emzirmeyi kesen anneler, lütfen yardımcı olun bana. Şimdiden teşekkür ederim. 🙏🏻