Kilo alımı normalse istediği zaman vermen daha doğru olur. Bende sizin gibi endişelenmiştim. Bebeğimde yeni doğan sarılığı vardı sürekli emziriyodum. Çok şükür geçti. 2 aylık olunca az emmeye başladı tekrar sarılık olur mu diye korktum kontrolde doktora sordum kilo alımı güzel uyandırıp emzirmene gerek yok, beslenmek kadar uyumakta büyümesine yardımcı demişti.