Hastalık hep aynı şekilde başlıyor. Önce hapşırıyor ve burnu akıyor, 2-3 gün sonra öksürük başlıyor, geceleri öksürmekten uyuyamıyor. Ben bu süreçte bal limon sarımsak kürü veriyorum. İlik sulu çorbalar, udim yağı, zeytin yağı , d vit ve atom zaten rutinimiz. Kahvaltısız göndermiyorum kreşe hergün tereyağlı omlet yiyip gidiyor. Belki süt soğuk algınlığını tetikliyordur diye uzun zamandır vermiyorum evde yaptığım kefir ve yoğurt veriyorum. Yani sağlıklı besleniyor ve iyi bakılıyor, ama bağışıklığı düşük ve ne yapsam da iyilik hali 10 gün sürüyor en fazla. Sonra yine akıntı sonra öksürük sonra da antibiyotik alıyor. Kısır döngüdeyiz resmen. Benzer postlar önceden de açtım ama merak ediyorum bizim gibi olanlar var mı, neler yapıyorsunuz?