Bir yaşına girecek kızım 14 şubatta. Ama hala emerek uyuyor. Memeye bağımlı resmen. Artık göğsümü hissetmiyorum. İlk 6 ay anne sütü olduğu için bişey diyemem ama 6 aydan sonra aklına yatan her bebek tarifini yap yedir. Ek gıdaya mutlaka zamanında geçiş yap. Ben onu yapmadım. Ek gıdaya geçtiğimizde 8 buçuk aylıktı kızım. Sütüm var, emsin dedim. Ama hata ettim. Şimdi memeden başka ne sakinleşiyor nede uyuyor.