5 ay 22 günlük kızım var 4.ay atağında bile böylesine zorlanmadım bu 5.ay beni mahvetti ciddi manada kafayı yiycem artık böyle gerilmekten egzamam coştu. Her akşam 8-9 arası gece uykusuna yatıyordu sabah 7 civarı uyanıyordu ne güzel 5.aya girdiği günden beri 11 den aşağı uyumuyor yine akşam 8de uykusu geliyor emziriyorum uyuyor zaten hep memede uyuyo başka türlü hiçbir yöntem işe yaramıyor bazen çarşafta salıyoruz öyle neyse 8 de uykusu gelince ben uyutuyorum mis gibi yarım saat geçiyor veya 1 saat bir uyanıyor ağlayarak tamam bitti gözlerinde bi gram uyku kalmıyor huysuz mutsuz huzursun küçük bir ergen gibi yani ve gece uykusuna geçene kadar 11-12 oluyor dün gece ilk defa 1 de uyudu resmen 1 de 🥹🙉 Tek bakıyorum eşim yoğun çalışıyor anca 1 saat ilgileniyor ben yıldım bittim artık kafayı yiycem sinirlerime hakim olamıyorum herkese her şeye kızıp bağırmaya başladım yorgunum diyorum hemen eee bi sen mi doğurdun baktın bi tane çocuğa bakınca yoruluyon 2-3 çocuklular ne yapsın gibi söylemler duyuyorum dahaa da deliriyorum sinirden abi herkesin çocuk bakması farklı sabır sınırı farklı herkesin yaşadıkları da farklı niye böyle eee işte cümleleri kuruluyor anlamıyorum 🙉 Neyse sorum şu bu 5. Ayda bozulan çocuğum düzelicek mi ? Tekrar 8-9 arası gece uykusuna döncek mi ? Eşimle de ev arkadaşı olduk resmen çocuk uyuyana kadar bitiyorum yatırdığım gibi yatıyorum karı koca muhabbetimiz kalmadı çok üzülüyorum buna da kızıyorum bi yandan ama çocuk atak döneminde mi diş mi bilemedim çözemedim akıl erdiremedim nolur yardım edin 🙉🥹