Rabiiul Kızlar bebişler ne zaman desteksiz oturmaya başladı ? Şuan 5 ay 13 günlük kızım yastık veya bacağımla destekliyorum ne zaman desteksize geçtiniz ? Oturma minderi mantıklı mı ?
kurabiyevarsimitvar Rabiiul 7. Ay’a girince başladı. Ben şu banyo oturağında oturtuyordum (ama kendilerini arkaya falan attırabiliyor gözetimde olması lazım)
Rabiiul kurabiyevarsimitvar onu düşündüm bende banyo yaptırırken ona başlasam mı diye çünkü küveti istemiyor artık