buseeeaden bende 34 haftalik hamileyim bazen sesimi yükseltiyorum, ne laf dinliyor ne yerinde duruyor bizi vurmaya çalışıyor. Sürekli tehlikeli şeyler yapıyor. Her gün bu gün sakin olacağım diye kendimi telkin ediyorum yapacak bi şey yok. Özellikle vurduğu zaman kızıyorum. Yaramazlıgı falan geçtim artık vurması beni çok yoruyor. O yüzden gün içinde sürekli ya birine gidiyoruz ya ben misafir çağırıyorum(arkadaslarindan) o şekilde biraz daha iyi oluyor