Kızlar bebeğim kolik çok sancılı gecti haftalarimiz 2 gündür mama değiştirdik ve gaz damlasını kestik relaktaz kullanıyoruz sadece Bi rahatladı sanki çocuk uyuyor şimdilerde hatta çok mu uyuyor diye de üzülüyorum neyse konu şu ki hep kucakta evde 1 saat dolaşıp zorla uyutur yatağa koyardım yatağında da hemen uyanırdı ana kucağına koyardım ama yine 1 saat basa sarardı vs uykular çok kötüydü Bi süre gündüz de hiç uyumadı son günlerde ben de yatağını öğrensin bir de kendi başına uyumaya da alışsın diye kucağımda sakinlestirip mayistirip yatağında pis pis pat pat yapıyorum bazen ağlıyor yine alıp sakinlestirip koyuyorum Bi kaç kez devam ettiği oluyor bazen de çok uykusu varsa direnmenin uyuyor. Sonradan da düşündüm bunun için çok mu erken acaba kucagimdan kokumdan mahrum mu ediyorum diye düşünüyorum. Evde yalnızım eşim uzun çalışıyor kimsem de yok yanımda saglikmsorunlari çok ailevi karışık şeyler var bana cok destek olamadı kimse de . Bir de kolik gaz sancıları vs çok yıprandım ben de hastalandım evde Bi gün tansiyondan bayıldım. Emzirme travmaları oldu vs daha yeni kendime geliyorum alışıyorum hazır çocuğum da küçükken düzen kurmak istiyorum acele mi ediyorum acaba?