Kızı 6 ay 5 günlük, doğduğundan beri aptamil kullanıyorum, 5 gündür aptamil 2 ye geçtik, içinde amonyak tespit edildiğini öğrendim bugün, araştırdım marka kabul etmemiş, ek gıdaya da başladık ancak mamaya devam ediyorum hala , sma ve hipp arasında gidip geliyorum sizce değiştirmeli miyim yoksa devam etmeli miyim kullanan anneler aptamilden memnun musunuz ?