mer_ann Kizlar iyi aksamlar nasilsiniz 33+2haftalik hamilegim dun dr kontorlum vardi Bebek 2150 kilo 44 boy dedi Kordonu 1kere boynuna dolanmis Serviks uzunlugu 35 Sezeryan yeri 4.8dedi Sizce nasil?dr mesaj attim 2_3saate donecegim yazdi kilo almasi icin napa bilirim?saglikli olsunda erken dogum riskim hala davam ediyor
MiracAlpinveUmutunAnnesi mer_ann Kilosu gayet iyi. Bende 32+4 haftalık hamileyim cumartesi doktora gittim 2044 dü kilosu. Sabahları aç karına muz yemek bebeğe kilo aldırıyor.
mer_ann ZeydsMom deme ee dayy yeke qizdi😅😅😅cekisi az deyil goren?qizim 2750olub isteyirem bu biraz ele gelen olsun zeif olanda elde tutmaga adam qorxur))saglam olsun esas
mer_ann lAmMelodi yeyirem inan oda bosdu qiizmda her gun yeyirdim ciliz qiziydi bapbalaca 2750kq 47boy
ZeydsMom Banan,qoz,holland pendiri, bide nesquik vare toz men sude onnan qatrdim son heftelerde o qaldirdi kilosun
mer_ann ZeydsMom necekilo oldu?men nestle firmasinin seylerin almiram boykota gore holland banan yeyirem qoz gozumun dusmenidi😅😅
ZeydsMom mer_ann asagi idi 1 kilo 900 zad iri hardasa bu heftelerde. . 3200 doguldu He day onu bilmrem men icirem. Burda oyrenmisdim onuda dogurdanda komey eledi . Qalan hecne artirmirdi