drddd mesela eşim işten geldiğinde oğlumla kapıda karşılarız öperiz hoşgeldin derim ben. Şu an babası eve girince veya dışardan biri gelince hoşgeldin der. Babasını veya başkasını evden uğurlarken hoşçakal derim ve evden her gidene hoşçakal der. Babası işten gelince nasılsın diye sorar oğluma o sadece iyiyim der, sen nasılsın babacım diye sor babana derim sorar ve şu an babası her nasılsın diye sorduğunda iyiyim baba sen nasılsın der. Görüntülü telefon konuşmalarımızda ananeye napıyosun de derim, anane napıyosun der işte annemde oturuyorum sen napıyosun der oğlumda oyuncak oynuyorum yapboz yapıyorum vs diye söyler. Yani bunları hep benim yönlendirmemle yaptı eğer ben yönlendirmeseydim bilmediği şeyi yapmazdı normal bi durum. Sizde baskı kurmadan sürekli konuşmalarını yönlendirin. Atıyorum oyun hamuru oynuyoruz bana araba yap diyor yapıyorum, şimdi at yapmamı ister misin diyorum isterim evet yap yaşasın diye söyler sevinir. Her şeyde ister misin sorusunu sorarım. Bu aralar eve dışardan biri geldiğinde onunla oyun oynarken sorar mesela popit yapmak ister misin diye yani hep soruyla ve karşılıklı iletişimle yaptım ben bunları