Kızım 11 aylık bugün gün boyun hicbisey yemek istemedi sadece emdi ve az az mama içti biraz yoğurt yedirebildim sadece en son uyuturken mama iciriyordum fışkırır şekilde bayağı bayağı bol kustu ateşi yok.neden olabilir daha önce başına gelen varmı ve tekrar beslemem gerekirmi yoksa kendi uyanıp istemesini mi beklemeliyim