Milkmama Sebebi nedir acaba 🤔 Ateşi yok. Ağlaması da yok. İştahı normal. ama belirgin bir durgunluk var halsiz sanki. Gerçi yarmazlıkları yerinde
alyamoms_ Milkmama bir kaç kere kızımda da olmuştu bir günde geçti sebebi nedir bende merak ettim bekleyeyim burda