busra200120 Çok korkuyorum kızlar. Normal doğum yaptım 10 gün normal adet oldum sonra lekelenmem 65. Güne kadar devam etti. 1 hafta kesildi. Bugün tekrar başladı leke gibi. Yaşayan var mı ? 40 kontrolüme de gidemedim hala. Kist filan oluşmuş olabilir mi 🥺
gamze1806 busra200120 ben 8 ekimde doğum yaptım ayniyiz hala kesilmedi ama benim rahmimde alindi belkidd ondandır
gamze1806 busra200120 plasenta parkreata vardi bende doğumum baya baya sorunlu oldu, ölümden döndüm ayni gün iki büyük ameliyat falan, eski postlarimda yaziyor neler yaşadiğim.