Arkadaşımın yaklaşık 2 buçuk yıldır geçmeyen ağrısı var gitmediği doktor kalmadı hiç birşey çıkmıyor iğne falan Veriyorlar çok ağrıdığında gidip vuruluyor ama nereye kadar en son psikolojiktir dediler hap verdiler ama yinede ara sıra ağrıyormuş böyle bişey yaşayan oldumu ne olabilir İzmir civarı iyi bir doktor varmıdır bununla alakalı