Kızlar bebeğim 3 aylık ve kaç gündür mama istemiyo içmiyo ve içse bile hepsini kusuyo ilk günden beri kusuyodu bana çok yediriyosun dediler ama artık bu çok yedirmekten değil zaten yemiyoda sütüm zaten az sağım yaparak veriyodum aptamil 1 kullanıyorum acaba ondan mı