Annelerim oğlum 9 aylık ve tam bir aydır çok şükür ki kendi uyuyor. Eskiden tam bir meme asigiydi ama artik çok zorlanıyorum çok sık uyanıyor çok zor uykuya geçiyordu. Bir gün tak etti canıma oturma odasında uyku saatinden yarım saat önce emzirdim sonra oyun oynadık ve yatak odasına geldik(yanımızda park beşikte uyuyor) sütüm artik çok az gelip yetmediği için mamasını hazırladım, yatağa geçmeden babasını öptü oyuncaklarımiza el sallayıp iyi geceler dedik ve kendi yatagimiza yatırdım , mamasını içti ardından piş piş açtım. Yüzüme gozume dokundu hafif bir ağladı meme istedi ama sakinlestirdim, ellerini öptüm yuzunu öptüm güldürdüm,
bazi anlarda gerektiğinde kucağıma alıp odanın içinde gezdirdim ilk gün 40 dk sürdü uyuması ama sonraki günler gitgide süre azaldı ve şimdi çok şükür 10 dk gibi sürede yatağın içinde döne döne benim yuzume gözüme dokunarak uykuya geçiyor. Uyuduktan sonra da yatağına alıyorum. Çok şükür meme bağımlılığından kurtulduk. Artik yanına uzanıyorum mamasını içiyor ve uyuyor. En kısa zamanda kendi yatağında uyuması için de uğraşacağım ama öncelikle bu şekilde iyice alışsın ıstiyorum desteksiz uyumaya 😇