LadyGaddar
Geçen yıl bir gün önce işten geldi bir kek üzerinde mum kizimla kutladık ,o da tabiki kutlandı diye hiç beklentiye girmedi doğum gününun gecesinde geldi kocaman pasta yaptık kızımla bir de şişme yelek almıştım o nu paketledim koydum biz yatıyoruz diye mesaj attım bir saat önceden 1 de geliyor çünkü sonra gelince görünce çok mutlu olmuştu kutlamış tık ya diyor🙈😊🌸
O benim doğum günümü unuttu bu yıl kimlikteki doğum günümde kızımla parka çıktılar çiçek toplamışlar bir de pasta almış geldi yine ben kutlamak istiyorum seviyorum sevdiğim insanları mutlu etmeyi ☺️