kızlar sezeryan doğum yaptım 2 yıl geçti üstünden son 1 aydan fazladır ağrım oluyor şimdi doktordsn çıktım mr vs istendi. ama doktor bunun sprial anestezi ile alakalı olmayacagini söyledi baş ağrısı vs yapardi ve üzerinden uzun bir süre geçmiş dendi başına gelen varmı doktora gidip tabiki herkssin farklıdır ama çevremde benim gibi olan bir kaç arkadssim var sezeryan doğum yapan ama onlarında benim gibi son zamanlar da başına böyle şeyler gelmiş