Kızım 6 aylık oldu gelişim olarak herşeyi tamam dönmesi bişeyleri tutması gülmesi ses çıkarması ayaklarını tutması falan ama ismiyle seslenince bazen bakmıyo bide yüksek ses yapıncada bakmıyo oda şöyle bişeyle oynarken yada birine odaklandıysa diğer sesleri duymuyo gibi davranıyo normalmi değilmi çözemedim varmı yaşayann