TugbaEymn05
Analık izni dönüşünde işten çıkarılan kadın işçi son 3 yılda 600 gün primi varsa işsizlik ödeneği alabilir. Son 4 ayda prim ödenmemiş olması işsizlik ödeneğine engel değil.
Diye yazıyor internette. Bir ara ben de araştırmıştım alınabiliyor diye biliyordum