Mahkeme kararinda “ velayeti anneye verilen kucugun, okul binasinda ve saglik kurulusunda bir gorevli esliginde idarenin uygun buldugu sure icinde kisisel iliski kurma kapsaminda babaya zoyaret ve bilgi hakki verilmesine ” yaziyor. Okulda ziyaret etti 1 kere. Tutturdu whatsaap grubuna girmek icin. Bende istemiyorum. Bu karara gore boyle bir hakki var mi