ozdenbozdemir Clinikid gaz sancısı için rollon kullanan var mı ? Ürün ile ilgili düşüncelerinizi merak ediyorum
sutlukahve7 ozdenbozdemir biz kolik döneminde kullanmıştık hiçbir faydası olmadı çöp yani 😂 ama başka bebeklerde işe yarıyorsa bilemem
gkcesrp ozdenbozdemir bende çok duydum ama almadım onun yerine trendyoldan yıne bitkisel içerikli Pur Monde almıştım 4 aydır kullanıyorum memnunum
ozdenbozdemir sutlukahve7 instagramında olumlu yorumlar var gerçek mi bilmediğim için buradaki güzel annelerin yorumlarını merak ettim
ozdenbozdemir PrensesimDuru o kadar çok reklamdan sonra bende ihtimal veremedim zaten teşekkür ederim
sanutgan ozdenbozdemir valla ben kullanıyorum içeriği gayet iyi olduğu için faydasını ancak masajı daha uzun tutarsanız görürsünüz yoksa çokta bir numarası yok. Ne zaman sürsem ve güzelce masajını yapsam eskisinden daha çok gaz çıkarıyor kızım.