oziii1 sizin için yazması çok kolay olmuş olmalı. olabilir Yenidoğan döneminde insan daha sinirli olabiliyor en zor dönem çünkü uykusuzluk , bilgisizlik, yetememe korkusu ilk bebekse daha zor oluyor her şey 2 aylık bebeğim var Yenidoğan dönemini yeni atlatmış biri olarak yazıyorum.