6 aylıkken yada 7 aylıkken bıraktı canım ilk başlarda almadi ben uykuya dalmasi kolay olsun memeye düşkünlügu azalsin diye verdim ama zamanla emziksiz uyumayı bıraktı bağımlılığı başladı. Bi gün carsidan geldim kızımı uyutacam eşimden bebek arabasinda ki emzigi istedim, erkekleri bilirsiniz bakar kör oluyorlar, emzik yok dedi. Kızımda ağlıyor diye o an ilgilenmedim emzikle 2 3 gün zor oldu uykusu falan alıştık emsiksiz durmaya ve bebek arabasından emzik çıktı. Alacak mi diye denedim ama almadı bi daha 😂 esimin vurdumduymaz iş yapması o zaman işime yaradı. Bıraktirma gücü buldum kendimde nasilsa emzik yok kafasinda 😂