sanutgan bizim bu ara iyice zıvanadan çıktı gece sürekli ağlıyor aç mı diş sancısı mı erken başladı neyi var bilmiyorum yarın bir doktora götürmeyi düşünüyorum aslında gündüzleri de 1,5-2 saatte bir en fazla 1 saat uyuyor hatta inanır mısınız dün tüm gün toplasam 2,5 saat falan uyudu gece 4 de gece uykusuna çığlık kıyamet zor geçtik napıcam bilmiyorum o ağlayınca çok üzülüyorum