Denizinannesiii Benim gibi yaptirabilirsin canım 5.ayından sonra randevu al doktor zaten enfeksiyonsa hemen yapma taraftarı oluyor çünkü senin bebegin daha çok küçük ağlarsa bile neyden ağladığını anlamazsın karnımı ac bi yerimi ağrıyı pipisi mi aciyo ama 5 aydan büyük olduklarında ağlama şiddeti bile farklı oluyo mesela benim oğlumun bi yeri agirdiginda çığlık gibi ağlıyo açlığında farklı bunu ilerleyen zamanlarda anlarsın zaten ama senin bebiş biraz küçük biraz daha bekle sonra çok geçmeden de yaptır bence çünkü kapma riskimiz var malesef 😏