Gamze225 postunuzuyeni gördüm bende ayvalikta oturuyorum yazları çok güzel civil cıvıl ama kışları biraz daha aktivite kısıtlı şuan 3 tane açık avm var ama tabi mağaza ve stabucks falan var içerisinde paragöz diye bir avm var ortada çocuk oyun alanları falan kışın tiyatrolar falan geliyor vs deniz boyu hep cafeler var kiralar da her yerdeki gibi pahali malesef