belismomsss24 Kızlar merhaba bugün kızıma ilk doz rota aşısı yaptırdık. Eve geldiğimizden beri çok huysuz sürekli ağlıyor göğüsümden hiç ayrılmak istemiyor. Bu durumu yaşayan oldu mu. Olduysa kaç gün sürdü
cananalt belismomsss24 merhaba biz de yaklaşık 1.5 ay önce yaptırdık, çok huzursuz olmustu hatta ilk aylara gazlı zamanlara dönmüştü resmen ayaklarını çekerek ağlıyordu, sabahına geçti
gg3848 belismomsss24 iki gün bizde de huzursuzluk oldu karnı gur gur du sürekli sonra geçti bağırsakları etkileyen bir aşı sanırım geçer sizinde 🤗
belismomsss24 gg3848 ay inşallah ya . Normalde sakin bir bebek. Böyle olunca acaba canı mı yanıyor diye endişelenmeye başladım
gg3848 belismomsss24 gaz sancısı gibi bir karın ağrısı yapıyor bence ara ara ama geçiyor aktif virüs verdikleri için olduğunu düşünüyorum