Ozgldvrm korkmayın bunu her çocuk yapıyor . Bizler bile yapıyorduk hele ben bayılırdım dönmeye hatta annem bana derdi dön dön bağırsakların dönsünde kaka yapama dersi korkardım 😂😂ama allaha şükür sağlıklıyım. Sadece korkmadan kızmadan engellemek sık sık yaptırmamak. Sizde haklısınız artık ufacık şeyde çocuklara otizimi damga gibi vuruyorlar ama otizim doğuştan gelen bir hastalıktır sonradan gelişmez sonradan gelişen olaylar sadece gelişim geriliğidir buda sizin elinizde olan bişi eğitim çocuğa ne verirseniz onu alırsınız.