oğlum 2 ay 8 günlük. hiç ağlayan bi bebek değildi son 2 gündür ağlıyor ara ara. uyuyor emiyor sorun yok kakasını çişinide yapıyor ama huzursuz. 2.ay aşılarını olalı 4 gün oldu etkileri geçmiştir. gazınıda alttanda çıkarıyor kendi bile ama anlayamadım atak mı geçiriyor?