22 aylık kızım var bir de 2aylik kardeşi. Lego ve manyetik bloklardan almak istiyorum çünkü erken kalkıyor hep evdeyiz haliyle TV açmamı istiyor. Ben oyalayacak oyuncak arıyorum. Hem de tabiki bilişsel açıdan faydalı. Ama bu aralar durumumuz yok malum bu oyuncaklar pahalı ama çocuklara para verenler vardı doğumda onları gram yaptım satayım alayım diyorum kullanan arkadaslar memnun musunuz mantıklı mı sizce satmam