Meri-Mel Kbr_ea Temizliği zor ya şık kullanışlı oluyor özellikle kışın peteklerdecok rahat ama kullanımı zor
Gamszbaykus37 Kbr_ea eşim daha modern duruyo diye istedi ben de kıyamadım ama hiç memnun değilim yazın pencere açıcam komple kaldırmak zorunda kalıyorum perdeyı bütün evın içi gözüküyor saçma sapan durum. Temızliği desen banyom küçücük 2sene oldu inan temizleyemedim. Eğer yaptıracaksanız da pencerenin açılan kanadından kestirip öyle taktırın
alinduhatg Kbr_ea tavsıye etmem cam açacağım zaman tüm perdeyi kaldırıyorum yukarı evin ıcın görünüyor hele yazın daha zor atacam hepsini normal perde alacam
Kbr_ea SevimliHayaletCasper kullanıp da memnun kalan az anladığım kadarıyla teşekkür ederim yorumunu için☺️
aaslanbeyy Kullanışlı değil önermiyorum 🥲 bir tek mutfak için taktırdım oda ayrı ayrı yaptırdım mecbur başka model olmuyordu yoksa onuda asla istememiştim
Kbr_ea Gamszbaykus37 diğer perdeyi at makineye yıkansın ya. Storun temizliğinde şüpheliydim şuan vazgeçtim stordan kesinlikle
Kbr_ea alinduhatg evett tüm pencereyi açmak lazım pencere sürgülü değilse. Teşekkürler yprumunuz için😊
aaslanbeyy Kbr_ea balkona atıp yıkıyorum, eşim takıyor . Ama benimkiler parça küçükler en olarak . Annemde stor kullanıyor geniş büyük terasına atıp yıkıyor mesela ama imkanınız olmasa zor tabiki .
aaslanbeyy Kbr_ea ben tek tek silerim sorun yok tozunu alırım diyorsanız olabilir diğer türlü kardeşimin odasında var kullanışı zor . Mis gibi düz perde yaptırınnn atın makinaya yıkasın asın 😁 👌🏻
ellerimt0mbikt0mbik Kbr_ea İlk fırsatta storlardan kurtulup normal perde yaptıracağım,o kadar pişmanım ki stor perdeden.
ellerimt0mbikt0mbik Kbr_ea Temizlenmesi çok zor ,yıkanması zor.Normal perdeyi at makineye yıka ,mis.Buna uğraş dur.Bugun kirlendigini fark ettim ondan dertliydim ,post da üstüne denk gelince cellallendim😅