Kızlar son zamanlarda özellikle sol kasığım çok ağrıyordu bugün de Kadın Doğuma gittim enfeksiyon falan var diye düşündüm ama doktor muayene etti kist var dedi, çok önemli değil 3 ay sonra tekrar muayene gel bakalım dedi ama aklıma takıldı. Daha 3 hafta önce de genel muayene için gitmiştim her şey yolunda demişti doktor, yeni oluşmuş herhalde kist. Herhangi bir ilaç da yazmadı doktor acaba doğal yöntemlerle atabilir miyim bu kisti? Tedirgin oldum