Arkadaşlar merhaba. Kızım 1 yaşında. Önce o biraz hastalandı doktor antibiyotik verdi simdi ben hastayım ama baya ağır geciriyorum dün acile gittim doktor antibiyotik verdi. Emzirdiğimi söyledim emzirme aralarına göre icmeye calıs dedi. Ben de öyle yapmaya çalışıyorum ama kendi gittiğim doktora kızımın da antibiyotik içtiğini söylemeyi unuttum bugün aklıma geldi. Sütümden de geçebilir mi ki yani kızım için hem kendi içmesi hem de benim içmem sorun olur mu acaba bunun için tekrar doktora gitmeyeyim dedim bilgisi olan var mı