Gece beslenmesini kestik 10 gün oldu emzirmeyi bıraktık. Aralıksız 21 saat uyumadığımız günler oluyordu. Uykularıda 20 dk idi hep. Hamd olsun Rabbime şimdi yeni yeni düzen oluşturdum emzirmeyi kestik ve düzene girdi. En son saat 9 da muhallebi tarzı şeyler veriyorum hafif sindirimi kolay olsun ki hazımsızlık yapmasın diye en geç 10 da uyutuyorum gecede 2 kere uyanıyor su verip dua okuyorum tekrar uykuya geçiriyorum. Size tavsiyem çok yorulmasına müsade etmeyin çok yorulmasıda uykusuzluk yapar. Kendinize saat uygulayın gündüz yarım saatte olsa uyusun gece de 10 gibi uyutun. Ama gece beslenmesi varsa asla uyumaz