Kizlar 10 gunluk bebegim hem anne sütu hem mama yiyordu. Bu aksamustu saat 5ten beri uyumuyor huzursuz hep agliyor dogru duzgun meme emmiyor mama yemiyor 10 dakka susuyor 20 dakka ağlıyor nerdeyse. Sabahtan beri 1 kere büyük tuvaletini yapti bidaha yapmadi durduk yere neden ağlıyor bu cocuk cok üzülüyorum ne yapicagimi bilemedim😔😔