kadercullu hiç dikkat etmedim yalan yok emzirdikçe zaten şekerim düşük daha da düşüyordu çikolatalar tatlılar çok yedim. Ama sanki çöllerde susuz kalmışım gibi susatıyordu emzirmek bol su içiyordum deli gibi. Yani herkesin metabolizması farklı. 30 kilo aldım doğuma 100 kiloyla girdim 72’yle hamile olduğumu öğrenmiştim. Şimdi 68’e düşmüştüm 70 oldum. 6 ayda gitti hepsi.