nessi tedirgin olmayın ferah olun lütfen bebeğiniz stresinizi çok hissediyor, birde ben sma gördüm görümcem de hani evolvia pis kokuyor gibi gelmişti havalandırın diyorlardı forumda hakikaten mama yaparken kısa süreli de olsa ağzını açık bıraka bıraka kokusu gitti mama yapınca kokusu süte benziyor gibi ama sma yani Allah affetsin evolvia dan daha kötü geldi burnuma benim bilemiyorum bebekler içinde zor mama durumu bence tadı kokusu vs gönül ister hepsi emsin cuk cuk 2 yaşına kadar ağlamadan gazsız şekilde ama hayırlısı🥲