aybukesimsek ay ben onu keşfette gördüm şarjdayken gece yangın çıkmış tüm ev yanmış yazık bebek hala hastanedeymiş marka kabul etmemiş hatasını. Çekim gücünü bilemem de ismini görünce yazayım dedim allah korusun cok kötü. Fiyat aralığı nedir acaba ona göre belki baska marka önerebilirim?