Merhaba arkadaşlar benim sütüm yok denecek kadar az. Sıktırınca biraz gelir o kadar. Sağsam 30 cc çıkmaz herhalde. Oğlum emmeyi seviyor ama yani daha çok oynamayı ağzında tutmayı seviyor gibi geliyor bana. Süt geliyor mudur acaba ağzına, boş emmeyi sever mi ki bir çocuk sizce?