Kızlar iyi geceler bişey danışmak istiyorum kızım 18 Mayıs'ta doğdu ilk Doğum günü kutlamak istiyoruz ama ramazana denk geliyor o zaman yapsam ezan gec okuyor gelene kadar 10 olur o saatten sonea da ne bilim olmaz gibi ramazandan önce kutlamayı düşünüyorum nasıl olur sizce sizler neler düşünüyorsunuz bu Arada bebişleriniz nasıl ☺️